Notebook Baru


Hai peeps , hai korang , hai stalker , hai readers ,
Akhirnya dapat juga aku post entry kat blog yg ter-chenta niy selama niy tahan je tgn niy dari menggedik nak menaip hihi , semuanye exam punye pasal , so skrg mmg btol2 lepas gian woo walaupun esok ade lagi 2 paper , bhase arab n geo ,


Okey2 stop sebelum aku bukak hikayat aku kang , baik aku  stop dulu , wkwk


Ce korang tgk tajuk tu , hihi buat mke poyo sket okeyy , haha , hari sabtu minggu lepas tu kan kan kan la hari sabtu le , okey stop , aku kne g smk yuk choy , korang tawu kan kat mne , kalo yg tak tawu tu pegi bukak lagi satu tab cari map , hihi


Aku pegi sne kan kan kan haha , aku aku aku (haisshhh asal ttbe gagap niy) aku kne amek notebook lah aishh  itu pon tak dapat tangkap , ngeee~~~


Mesti korang pelikkan ape kejadahnye org nak bg aku notebook kan , tu la korang tak ikut perkembangan smase , ceyhhh podah ayat tak bleh blah wkwk , aku dapat computer 1 malaysia okeyyy uolss , hahaha , mke poyo tak hengat , haha


Mle2 pelik jgak mcm mne nme aku bleh terpilih untuk computer 1 malaysia tuh sbb kalo tgk syarat dia pendapatan parents kne bwah rm 3000 , mmg aku tak layak lah kan , rpe2 nye aku dpt sbb pelajar cemerlang erk bukan lah cemerlang tapi kira okey lah , hehe (ayat merendah diri)


Ape2 pon thanks to kerajaan bg notebook yg kecil mcm buku tulis niy kat aku , senang lah nk online fb 24 jam kan kan kan erkkk kantoiii , hahaha ,



Ps: okey bye korang nk studi jap , wooo , books come to mummy come come , alololo , hahaha , otak dh tak btoi , okey bubye muah kiri muah kanan sikit , wkwk

Ps:actually this entry suppose to be post on Wednesday but line broadband was very slow like hell , haha , so enjoy your reading my dear , 



Watlek^Watpeace^Muahh

No comments:

COPYRIGHT@HAK MILIK EZZAH WAHAB 2012