My School


Smk Doktor Megat Khas.
Tak sangka dah 2 tahun aku skulh kat situ taon 2012 adalah tahun ketiga aku skulh kt situ.
Mse aku dpt tawu yg ayah n ibu aku dah daftarkan aku kt skulh tu mengamuk aku terus aku kol sedara aku ajak tido kuala kangsar umah mk sedara aku
Sbb pe aku mengamuk..???sebab aku tak ske skulh tu.aku ngan kawan2 aku slalu ckp skulh megat khas skulh budak jahat . tp last2 aku kne skulah kt situ pulak argh mmg takk lahh . Puas aku pujuk ayah aku yg aku tknk skulh situ tp ayah aku bolayan je kt akuu (sedih glew)
But now baru aku sedar skulh tu okey je nk ckp baek sgt (nmpk beno nipunya) . tde la teruk sgt mcm yg aku imagine selama niy. Cme budak2 dye je lahh kureng sket . sblom aku msuk skulh tu ramai org bg aku support sume ckp kalo kite nk berjaya kt skulh mne pon boleh tp kalo kite tknk berjaya pergi lah skulh yg paling ramai top student tk kan pandai jugakkk..sbb ayat tu lah sku skrg blaja kat SMK DOKTOR MEGAT KHAS…!!!


sekolah tk menentukan mse depan kte , am i right..???

Watlek^Watpeace^Muahh

No comments:

COPYRIGHT@HAK MILIK EZZAH WAHAB 2012